Author Topic: .  (Read 6102 times)

visjes112

• Guest
.
« on: August 16, 2010, 06:37:46 AM »
.

Duncan

• Administrator
Okay, I'll bite.

The majority of your tutorial is off-screen, making it quite difficult for anyone to understand all the steps needed to practice the tricks you're intending to show.  They might as well experiment on their own because there is little shown in this video that is truly helpful.

Easy solution - film inside, put a dark blanket up behind you, use new string for visability, and stand back from the camera so the entire trick is in frame.

Rickr

sorry to say this, but the jwhip-cradle was kinda pointless, because you do it just the same way as you doing trapeze cradle, and im sure most of the people learn trapeze cradle before j-whip.....

Arthur

yes but it isn't a beginners tutorial :)

oh yes it is

Rickr

yes but it isn't a beginners tutorial :)
i don't think you understand me....

NiekG

Meh,

Marijn

• VotW Contributor
Okay, I'll bite.
Did you do that on purpose? It's quite genious.
''I have been practising some basic 2d suicide stuff to widen my arse''

Arthur

Sigh,
I'll translate:
Okay, I'll bite.

The majority of your tutorial is off-screen, making it quite difficult for anyone to understand all the steps needed to practice the tricks you're intending to show.  They might as well experiment on their own because there is little shown in this video that is truly helpful.

Easy solution - film inside, put a dark blanket up behind you, use new string for visability, and stand back from the camera so the entire trick is in frame.

De meerderheid van je tutorial is buiten het scherm, waardoor het voor iedereen behoorlijk moeilijk is om alle stappen te begrijpen die nodig zijn om de truukjes te oefenen die je laat zien. ze kunnen zelf expirimenteren omdat er weinig te zien is in deze video wat echt nuttig is.

Er is een makkelijke oplossing, film binnen, hang een donker kleed achter je, neem een nieuw touwtje dat beter zichtbaar is (geel bijvoorbeeld), en sta wat verder naar achteren zodat het hele truukje in beeld is.

sorry to say this, but the jwhip-cradle was kinda pointless, because you do it just the same way as you doing trapeze cradle, and im sure most of the people learn trapeze cradle before j-whip.....

sorry dat ik het zeg, maar de Jwhip-cradle is een beetje zinloos, omdat je het op dezelfde manier doet als de trapeze cradle, en ik weet zeker dat de meeste mensen de trapeze cradle leren voor de J-whip

Als ik of een andere nederlander/vlaaming niet in de buurt is om het voor je te vertalen, raad ik je http://translate.google.nl/#en|nl| aan. Dan begrijp je in ieder geval de boodschap een beetje.

I hope I didn't break too many rules by posting half in Dutch ;)

Catjar

please stop.

Rickr

I have a new tutorial for the magic knot, is this tutorial better????

Magic Knot Diabolo Tutorial

Thanks
yes it's better but try to do the tricks slower

Dixie

• VotW Contributor
Good job!

Maybe next time you can edit in some guide lines or something.

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal